Tallink Silja tarjoaa etuja vapaa-ajan matkustamiseen Club One -kanta- asiakasohjelman kautta. Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold. Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta- asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna suoraan ohjelman Silver-tasolle.
Silver-tason päivitys sopimusetunumerolla tapahtuu Club One profiilissa. https://clubone.tallink.com/fi
Saat sopimusetunumeron klikkaamalla Hyödynnä etu -nappia (edellyttää että olet kirjautuneena palveluun).
Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta- asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme Sinut sopimusetuasiakkaaksi.
Mikäli kyseinen etu kuuluu rinnakkaisjäsenelle, niin hänen on luotava uusi tili. https://fi.tallink.com/liity-jaseneksi Ennen uuden tilin luomista jäsen on poistettava olemassa olevalta tililtä. Club one-tilin haltija voi poistaa rinnakkaisjäsenen, tai toimenpiteen voi tehdä asiakaspalvelun kautta.
Laivamatkalla myös laivaannousukortti toimii kätevästi Club One-korttina, kun Club One-numero on kirjattu varauksen matkustajatietoihin.
Lisätietoja:
Puh. +358 10 804 122
ma–pe: 09:00–18:00, la–su: 10:00–14:00
Oikeudet muutoksiin pidätetään